Fitention Fysiotherapie medisch partner van VVOG

Vanaf het voetbal seizoen 2020/2021 is Fitention Fysiotherapie de nieuwe medische partner van VVOG Harderwijk. Het 1e elftal van VVOG komt dit seizoen uit in de derde divisie van het zaterdag amateurvoetbal.

COVID-19 update 04-05-2020

Groen licht! covid-19 update  Onze praktijk is vanaf maandag 4 mei weer geopend. Wij hebben onze praktijk ingericht volgens de 1,5 meter richtlijn van het RIVM. Om dit samen met u te kunnen doen hebben we een aantal regels opgesteld. Wij verzoeken u om zich daar ook aan te houden. De praktijk wordt veelvuldig gereinigd. Raak a.u.b. zo min mogelijk aan; Neem uw eigen badlaken en 2 handdoeken mee naar uw afspraak; Was/desinfecteer bij binnenkomst uw handen; Gelieve geen gebruik te maken van het toilet; Kleed u vast thuis om; Kom alleen en kom maximaal 5 minuten te vroeg zodat u niet te lang in de wachtkamer hoeft te zitten. Behandelingen op 1,5 meter De behandeling zal zoveel als mogelijk buiten de 1,5 meter plaats vinden. Mocht de behandeling toch binnen de 1,5 meter wenselijk zijn dan is dit mogelijk en in bepaalde uitzonderingen zullen onze therapeuten beschermende middelen dragen. Lees dit hele bericht

Update i.v.m. herziende maatregelen corona virus

Wegens de herziende maatregelen van de overheid kunnen wij voorlopig t/m 28 april geen fysieke behandelingen uitvoeren in de praktijk. Wel is er de mogelijkheid om via een telefonisch of video consult adviezen te krijgen.  Zo kunnen wij u toch de zorg leveren die nodig is en die u van ons gewend bent. Voor nieuwe en reeds bestaande klachten kunt u ons bereiken via de mail (zie website) of telefonisch 0341-217106  of 06-25455487 Wij kunnen de intake dan digitaal (via videobellen) met u doorlopen. Wij hopen u hiermee goed te kunnen ondersteunen in deze moeilijke periode. Hartelijke groet en blijf vooral gezond, Het team van Fitention Fysiotherapie Jens van de Brink en Emmy Verbeek-van Rij